Jos olet hankkimassa pelkkää kirjanpitopalvelua, ohjelmiston valinta tapahtuu yleensä tilitoimistossa.
Nykypäivää on kuitenkin yhdistää esimerkiksi yrityksen laskutus, maksuliikenne sekä pankkitapahtumien käsittely tilitoimiston tekemän kirjanpidon kanssa samaan järjestelmään.
Yhteiskäyttöisen järjestelmän tuleekin palvella sekä tilitoimiston työtä että yrittäjän arkea ja parhaimmillaan sillä säästetäänkin sekä aikaa ja rahaa että hermoja.
Eri ohjelmistojen esittelyjä ja tuotekuvauksia lukiessa yrityskäyttäjä helposti hämmentyy. Jokainen vaikuttaa olevan jollain tavalla johtava, joustava, tehokas ja monipuolinen työväline.
Ohjelmistoissa on kuitenkin eroja niin ominaisuuksiensa kuin hinnoittelumalliensa suhteen. Oma toimiala, oma tekninen osaaminen, tositemäärät, yhteistyökumppanien vaatimukset, vaaditut rapotointimahdollisuudet ja ohjelmiston tiedonsiirtovalmiudet muihin ohjelmiin ovatkin ratkaisevassa asemassa.
Fiksu kokonaisratkaisu voi säästää huomattavia summia rahaa ja hermoja.
Autamme sopivan ohjelmistoratkaisun rakentamisessa, käyttöönotossa sekä käyttöopastuksessa. Soveltuuko sinun yritystoimintaasi parhaiten esimerkiksi Netvisor tai Procountor? Ota yhteyttä ja selvitetään se yhdessä.